måndag 21 juni 2010

träning

hola!

Hur mår ni? Med mig är det väldigt bra idag, vaknade 7 imorse av mig själv och cyklade iväg till gymmet. Har verkligen blivit bra på att cykla nu och till alla er som inte har någon, köp en, fort! typ mitt livs bästa investering, näst efter mina löparskor.
På gymmet blev det spinning och styrketräning av armar, körde tungt idag, dvs få repetitioner med tunga vikter. jäkligt skönt!
Sen drog jag hem och käkade lunch, städade rummet och av någon konstig anledning hamnade jag i soffan framför desperate housewifes boxen. någon mer än jag som är helt besatt av den serien?
Vid tretiden drog jag ut och sprang, det var fint väder och trots morgonträningen kändes kroppen fräsch. Blev 6 km snabb löpning och 10 minuters backintervaller.

sen har jag suttit och googlat tatueringsstudios i stockholm och förmodligen blir det på east street i gamla stan, dom ska tydligen vara bra och billiga!
Nu blir det c/s segermyr och fotboll.

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar