tisdag 22 juni 2010

its a beautiful day

hej!
nu är jag äntligen hemma efter en minst sagt hektisk dag.
jag och mr X möttes upp för sol och bad, sedan blev det mys hemma.
vid fyratiden skulle han hem och träna, så jag cyklade upp till gymmet där kvällens danspass väntade. OM DET VAR ROLIGT? länge sedan jag skrattade så mycket, men helvete vad jobbigt det var! herregud, jag trodde jag skulle bryta alla ben i kroppen där jag höll på fram och tillbaka i salen. kordinationen hos mig är väl inte riktigt den bästa.

Hemma stod maten på bordet och en stund senare kom tessan och hennes mamma förbi på fika. mysigt!
Nu är det fotboll som gäller här hemma, dock kan man ju undra hur sjuk man är när man suttit i 64 minuter utan att något av lagen lyckats göra mål. hur svårt kan det vara?

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar